NRD Начало
Четвъртък, 11 Септември 2025
Начало Под прожектора Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си
364
Под прожектора

Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си

В интервю за Variety, Бейтс описва себе си като просто като дете по онова време, без ясна представа за това, което я очаква. Бейтс разказва, че се е чувствала като кошмар, като не е била подготвена за бързия си възход към славата. Режисьорът Роб Райнър, сега на 77 години, сравнява наивността на Бейтс с тази на нейния герой, Ани Уилкс.

| 10 Септември 2025, 21:25 ч.
Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си
Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си
Снимка © AP

Кати Бейтс, една от най-изявените актриси в Холивуд, наскоро сподели за трудностите, които е преживяла по време на снимките на филма "Misery". Тя е била само на 42 години, когато е изиграла ролята на Ани Уилкс, и въпреки големия си успех, признава, че тогава се е чувствала "незащитена" и напълно неподготвена за светлината на прожекторите.

В интервю за Variety, Бейтс описва себе си като "просто като дете" по онова време, без ясна представа за това, което я очаква. Тя споменава една снимка, на която е с черен дантелен престил и бял сутиен, като пример за това колко неподходящо е изглеждала. Това е символ на нейното чувство за несигурност и недоумение, което я е съпътствало в началото на кариерата й.

Бейтс разказва, че се е чувствала като "кошмар", като не е била подготвена за бързия си възход към славата. Тя е била средностатистическо дете от Мемфис, Тенеси, с по-възрастни родители и с малко опит в света на киното. Това я е оставило с усещане за изоставане и страх, който я е преследвал години наред.

Режисьорът Роб Райнър, сега на 77 години, сравнява наивността на Бейтс с тази на нейния герой, Ани Уилкс. Въпреки това, актрисата признава, че нейният непрофесионализъм е останал с нея и след снимките. Въпреки че е имала над 20 години театрален опит, "Misery" е била първата й голяма роля на голям екран и моментът, който я изстрелва към върха на славата.

Бейтс също така споделя, че е имала трудности и с участието си във филма "Fried Green Tomatoes" (1991). Тя признава, че е могла да направи много по-добра работа, но е била разсеяна от промоционалната кампания на "Misery" и снимачния процес на "The Road to Mecca".

Въпреки всичко, кариерата й се развива успешно. Тя участва в множество известни филми като "Долорес Клейборн" (1995), "Титаник" (1997), "Основни цветове" (1998), "За Шмидт" (2002) и "Водоноска" (1998), където играе Мама Бучър. За ролята си в "The Late Shift" (1996) печели и Еми.

Джон Траволта, с когото работи в "Основни цветове", я описва като актриса, която добавя престиж и дълбочина към всеки проект. Той подчертава, че с Бейтс винаги е безопасно да работиш, защото тя е непредсказуема и винаги изненадва с нови идеи. Това я прави една от най-вълнуващите и уважавани актриси в индустрията.

Историята на Кати Бейтс е пример за това как трудностите и несигурността могат да се превърнат в двигател за развитие и успех. Тя е доказателство, че дори и най-големите звезди преминават през периоди на съмнение, но с упоритост и талант могат да постигнат върхове.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Есенни културни приключения извън Ню Йорк за вдъхновение и надежда
През есента, когато природата се обагря в златисти и червени тонове, културният живот в региона не спира да ни изненадва с богатство от изложби и инсталации. Тази година, изкуствот ...
Банксито провокира с новия си мурал пред съдебните врати в Лондон
Банкси отново провокира с новия си мурал, разположен на фасадата на Висшите съдилища в Лондон. Този път художникът избра да изрази своята позиция по актуална тема – насилието срещу ...
Банкси създаде нов графит в Лондон, който беше бързо заличен от властите
В сърцето на Лондон, където историята и съвременността често се преплитат, новият уличен арт на Банкси се появи като символ на борбата за свобода и право на протест. Този път, обач ...
Новата ера на културното сътрудничество между Европа и Америка
Патриция Сандрето Ре Реаубаденго е една от най-влиятелните колекционерки на изкуство в Европа, чието име е синоним на иновативност и подкрепа за съвременното изкуство. Тя не просто ...
Франция в протестна блокада, дебат за културното наследство и новите открития
Във Франция се разгарят масови протести, които блокират достъпа до културни обекти и институции. Тази вълна от демонстрации, наречена „Блокирай всичко“, е част от наци ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Нов синдикат в културната сфера на Ню Йорк търси по-голяма прозрачност и защита на работниците
В сърцето на културната сцена в Ню Йорк се разгаря нова битка за правата на работниците. Новосъздаденият синдикат към Фондацията за изкуства в Ню Йорк (NYFA) обяви намерението си д ...
Есенни културни приключения извън Ню Йорк за вдъхновение и надежда
През есента, когато природата се обагря в златисти и червени тонове, културният живот в региона не спира да ни изненадва с богатство от изложби и инсталации. Тази година, изкуствот ...
Банксито провокира с новия си мурал пред съдебните врати в Лондон
Банкси отново провокира с новия си мурал, разположен на фасадата на Висшите съдилища в Лондон. Този път художникът избра да изрази своята позиция по актуална тема – насилието срещу ...
Кризата в изкуството – мит или реалност?
В света на изкуството, където всяка новина може да предизвика вълна от емоции и реакции, е трудно да се намери баланс между реалността и сензацията. Последните седмици бяха белязан ...
Паскалинът – първата изчислителна машина, която променя света
В святото пространство на технологичната история се появява нова звезда – първата изчислителна машина, създадена от Blaise Pascal през 1642 година. Тази малка, но значима машина, н ...
Тикер в 00:00 ч.
В сърцето на културната сцена в Ню Йорк се разгаря нова битка за правата на рабо ...
Начало Под прожектора
364
Под прожектора

Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си

В интервю за Variety, Бейтс описва себе си като просто като дете по онова време, без ясна представа за това, което я очаква. Бейтс разказва, че се е чувствала като кошмар, като не е била подготвена за бързия си възход към славата. Режисьорът Роб Райнър, сега на 77 години, сравнява наивността на Бейтс с тази на нейния герой, Ани Уилкс.

| 10 Септември 2025, 21:25 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си
Кати Бейтс разкри за трудностите си след "Misery" и кариерата си
Снимка © AP

Кати Бейтс, една от най-изявените актриси в Холивуд, наскоро сподели за трудностите, които е преживяла по време на снимките на филма "Misery". Тя е била само на 42 години, когато е изиграла ролята на Ани Уилкс, и въпреки големия си успех, признава, че тогава се е чувствала "незащитена" и напълно неподготвена за светлината на прожекторите.

В интервю за Variety, Бейтс описва себе си като "просто като дете" по онова време, без ясна представа за това, което я очаква. Тя споменава една снимка, на която е с черен дантелен престил и бял сутиен, като пример за това колко неподходящо е изглеждала. Това е символ на нейното чувство за несигурност и недоумение, което я е съпътствало в началото на кариерата й.

Бейтс разказва, че се е чувствала като "кошмар", като не е била подготвена за бързия си възход към славата. Тя е била средностатистическо дете от Мемфис, Тенеси, с по-възрастни родители и с малко опит в света на киното. Това я е оставило с усещане за изоставане и страх, който я е преследвал години наред.

Режисьорът Роб Райнър, сега на 77 години, сравнява наивността на Бейтс с тази на нейния герой, Ани Уилкс. Въпреки това, актрисата признава, че нейният непрофесионализъм е останал с нея и след снимките. Въпреки че е имала над 20 години театрален опит, "Misery" е била първата й голяма роля на голям екран и моментът, който я изстрелва към върха на славата.

Бейтс също така споделя, че е имала трудности и с участието си във филма "Fried Green Tomatoes" (1991). Тя признава, че е могла да направи много по-добра работа, но е била разсеяна от промоционалната кампания на "Misery" и снимачния процес на "The Road to Mecca".

Въпреки всичко, кариерата й се развива успешно. Тя участва в множество известни филми като "Долорес Клейборн" (1995), "Титаник" (1997), "Основни цветове" (1998), "За Шмидт" (2002) и "Водоноска" (1998), където играе Мама Бучър. За ролята си в "The Late Shift" (1996) печели и Еми.

Джон Траволта, с когото работи в "Основни цветове", я описва като актриса, която добавя престиж и дълбочина към всеки проект. Той подчертава, че с Бейтс винаги е безопасно да работиш, защото тя е непредсказуема и винаги изненадва с нови идеи. Това я прави една от най-вълнуващите и уважавани актриси в индустрията.

Историята на Кати Бейтс е пример за това как трудностите и несигурността могат да се превърнат в двигател за развитие и успех. Тя е доказателство, че дори и най-големите звезди преминават през периоди на съмнение, но с упоритост и талант могат да постигнат върхове.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Есенни културни приключения извън Ню Йорк за вдъхновение и надежда
Банксито провокира с новия си мурал пред съдебните врати в Лондон
Банкси създаде нов графит в Лондон, който беше бързо заличен от властите
Новата ера на културното сътрудничество между Европа и Америка
Франция в протестна блокада, дебат за културното наследство и новите открития
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Септември
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Творчески отражения
Нов синдикат в културната сфера на Ню Йорк търси по-голяма прозрачност и защита на работниците
Под прожектора
Есенни културни приключения извън Ню Йорк за вдъхновение и надежда
Под прожектора
Банксито провокира с новия си мурал пред съдебните врати в Лондон
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.